sobota, 29 sierpnia 2015

Kolejne rzęsy Aliexpress, czyli ja i moje uzależnienie rzęsowe! FALSE LASHES


Witajcie Kochani!

Ci, którzy już dłużej są ze mną na blogu zapewne się domyślają, że mam obsesję rzęsową. Owszem, mam i nie zamierzam nawet temu zaprzeczać! Zgadzam się z tym w 100%. Dla mnie rzęsy są ozdobą całej twarzy.. może przesadzam, ale no cóż. Pamiętajcie, pisze Wam to osoba z obsesją na ich punkcie :D  Jednak dłużej nie przedłużając przechodzę już do meritum posta.

Już raz pokazywałam Wam paczkę z Aliexpress, gdzie zamówiłam sobie pędzel. Dzisiaj postanowiłam, że pokażę Wam rzęsy, które zamówiłam również z tej stronki.

Zacznę od tego, jak prezentują się "na mnie":



Jednak jak widać po zdjęciu (lub może nie widać? :D ) nie przyklejam całego paska rzęs, a jedynie połowę. Taki efekt odpowiada mi najbardziej. Nie jest nachalny, jedynie optycznie powiększa mi oko. Może tylko czasami nakładam cały pasek, ale to raczej na jakieś większe wyjścia, a powyższy look jest moim codziennym.

 Tak, codziennym. Codziennie przyklejam rzęsy. Może to dla Was dziwne, że chce mi się codziennie to robić, ale naprawdę zajmuje mi to o wiele mniej czasu niż wcześniejsze tuszowanie oczu, a i zmywanie przy okazji jest krótsze.





Tak prezentują się rzęsy w swoim surowym stanie ;)

Znajdują się na niezauważalnym na oku, bezbarwnym paseczku, są mięciutkie i na szczęście nie błyszczą się! Wyglądają bardzo naturalnie oraz mają cudowny kształt. Na końcach są najdłuższe oraz pięknie podkręcone. Czyli to co lubię najbardziej! :)






Poszperajcie trochę na aliexpress, a może też coś znajdziecie dla siebie. Tylko trzeba wciąż pod uwagę fakt, że na przesyłkę czeka się około dwóch tygodni. Mi to raczej nie przeszkadza, ale Ci, którzy są za bardzo niecierpliwi zapewne nie będą uradowani :D 


21 komentarzy:

  1. a ja kocham Ardell Demi Wispies ♡♡♡ Są ze mną od lat i uwielbiam je nosić :) robią cały makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam, jednak wolę te z aliexpress, bo i tak przycinam rzęsy :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają na oczkach :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w nich, ja nie noszę sztucznych rzęs, ale mimo to nie widzę w tym nic dziwnego, że ktoś tak robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się <3

    ________________________
    fashion,makeup i ?
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają :)
    Musze je znaleźć na Alie i może w końcu nauczę się je doklejać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że mam gęste rzęsy, szczersze to nie chciałoby mi się z tym babrać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają, jednak ja boję się zamawiać z zagranicznych stron i jestem wierna Ardell ;D
    Obserwuję i będzie mi miło jak Ty również zajrzysz do mnie. ;)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś zastanawiałam się nad ich kupnem, zrezygnowałam bo nigdy sztucznych rzęs nie nosiłam, ale może spróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie zbyt duża różnica między środkiem rzęs a końcem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko tak na zdj wyglada :) w rzeczywistości w ogole nie widać odcięcia czy coś :D każdy myśli, ze naturalne..

      Usuń
  10. Też mam zapas rzęs z Aliexpress :D Bardzo dobrze się spisują przy makijażach sesyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam Bodetko już prawie rok i gdy nałożę tusz efekt mnie zadowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. boję się używać sztucznych rzęs, chociaż to jak wyglądają strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny efekt uzyskałaś przy pomocy połówek :) Dobrze, że rzęsy są na bezbarwnym paseczku :) Ja nie mam wprawy w przyklejaniu sztucznych rzęs niestety.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne rzęsy:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z takimi rzęsami wcale nie musisz się malować! super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)