piątek, 22 maja 2015

Moje plany na wakacje, studia.


Witajcie Kochani!
Powiedzmy, że mam już wakacje, bo pozostał mi jedynie ustny angielski do zdania, dlatego możecie się spodziewać, że powracam na bloga i będę tu o wiele częściej, chociaż przez czerwiec. Później wyjeżdżam, ale o tym poniżej będzie. 

Postanowiłam napisać ten post, aby troszkę Wam opowiedzieć co u mnie, jakie mam plany na wakacje oraz co zamierzam studiować.

+ moje selfie, którego dawno tutaj nie było :D 


Zacznę od tego, że zdałam wczoraj ustny polski na 80%, chociaż temat trafił mi się dosyć trudny, jak dla mnie. No nic, dałam radę! Oprócz tego byłam wczoraj na koncercie Zeusa i Palucha, osobiście tego pierwszego Pana o wiele bardziej lubię.

 Nie byłam na zbyt wielu koncertach w życiu, ale jakoś za każdym razem po koncercie mam takie lekkie obudzenie wewnętrzne, że jednak trzeba działać, nie wolno być biernym! Nie żebym na co dzień była leniuchem, co to, to nie.

Już niedługo ustny angielski, a zaraz po nim mój kilkudniowy wyjazd do Torunia. Postaram się porobić trochę zdjęć, aby Wam zaprezentować jak było. Chociaż nie jest to mój pierwszy wyjazd do tego miasta, dlatego na blogu już były takowe zdjęcia, ale domyślam się, że i tak ucieszycie się z powtórki.

Jeżeli chodzi o plany na wakacje, to wyjeżdżam z chłopakiem za granicę, prawdopodobnie na dwa miesiące. Dlatego już z góry przepraszam, bo nie wiem czy będę mieć tam odpowiednie warunki do dodawania postów. Czas pokaże. 

Teraz trochę o tym, co zamierzam studiować. A więc, chcę studiować technologię żywności i żywienie człowieka. Stąd do Was pytanie, czy któraś z Was może jest, była na tym kierunku? :) Interesuję się dietetyką, właściwie nie potrafię nie zagłębiać się w składy i oznaczenia produktów.. to już mi weszło w krew. Nie wiem, czy byłabym dobrym dietetykiem. Jednak ten kierunek wydaje się być dla mnie najlepszy. Dodatkowo zachęcam Was do zajrzenia na stronkę, gdzie dowiedzie się nieco, jak przygotować się do pierwszej wizyty u dietetyka: https://drogadosiebie.pl/lekarz/dietetyk/

I to byłoby na tyle. Tak w wielkim skrócie, co u mnie :)



18 komentarzy:

  1. Gratulacje zdania matury :)
    Niestety co do studiów to nie mogę pomóc, ale dosyć ciekawy kierunek :)
    Ja też planuję wyjazd za granicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kierunek wybrałaś :) choć słyszałam od koleżanki, że nie uczyła się na nim o tym czego by się spodziewała, ale zawsze na studiach jest tak, że musza dołożyć coś co wydaje się niekoniecznie potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak też jest na tym kierunku.. więc wiem jak to niestety jest :( Ale racja, tak jest na każdym kierunku. Nie uczysz się tego, czego byś się spodziewał

      Usuń
  3. Moja znajoma studiuje dietetykę i jest zadowolona:) Jeżeli to Cię interesuje to nie masz co się zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy kierunek moja kuzynka go studiowala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skończyłam technikum w podobnym kierunku, Powiem szczerze, osoby z mojej szkoły które poszły dalej na studia w tym kierunku zmarnowały czas i pracują w zupełnie innej branży. Na takie studia warto iść ale jeśli ma się możliwości otworzyć swój gabinet albo ma zapewnioną pracę. Najgorsze jest to że wszystkie miejsca pracy są zajęte przez starsze stałe osoby, które siedzą nawet po emeryturze i blokują tylko miejsce.
    Być może w twoim rejonie jest inaczej ale na śląsku to totalna porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej planuję wyjechać za granicę i tam coś otworzyć :)

      Usuń
  6. Na jakiej uczelni chcesz studiować ten kierunek? Może będę mogła powiedzieć Ci coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na ustnym angielskim! Studia ciekawe. Może wymyślisz jakąś dietę hit, wydasz książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, wydać książkę dietetyczną, to moje marzenie :)

      Usuń
  8. Fajny kierunek studiów, też myślałam nad nim, ale z chemii jestem kiepska a tam chemii jest sporo.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy kierunek studiów, gorzej niestety z pracą

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od wtorku po maturce ;-) Gratuluję wyniku z polaka! :)
    świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetologia to bardzo ciekawy kierunek. Jesli Cie to interesuje to z pewnoscia nie pozalujesz tej decyzji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. MYślę,że wybrałaś bardzo dobry kierunek, teraz na czasie a i znalezienie po nim pracy nie powinno stanowic problemu :) ja w tym roku wybrałam temat pracy mgr ;) piszę o otyłości kobiet w wieku 25-45 lat :) wiec powiedzmyt ,ze tez wdrazona juz jestem w temat prawidłowego odzywiania :D Gratulację , świetne wyniki na maturze :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje zdania matury:) Dobry kierunek;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)