czwartek, 28 maja 2015

Moja pierwsza przesyłka od bornprettystore!


Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam moją pierwszą paczkę ze znanej strony http://www.bornprettystore.com/ Z pewnością to, co chciałam przetestować od nich to były przede wszystkim rzęsy. Kolejną rzeczą, jaką wybrałam do testów był tusz oraz wydłużające włókna dodane do niego. Od dawna miałam ochotę na taki wynalazek i w końcu się doczekałam, tylko.. czy było warto? Przekonacie się w poście!


Rzęsy prezentują się następująco: 



Są mięciutkie, lekkie i widać, że solidnie wykonane. Jedyne co w nich mi trochę przeszkadza to fakt, że jest bardzo długi pasek. Stanowczo za długi na moje oko, ale w końcu to nie problem.. można przecież uciąć trochę ;) Poza tym rzęsy są bardzo długie więc jest to efekt naprawdę widoczny. Niedługo zapewne zaprezentuję Wam go, spokojnie!


Drugą rzeczą do testów, którą wybrałam był tusz do rzęs z włóknami wydłużającymi.


Tak wyglądają włókna, które nakłada się na pierwszą warstwę tuszu, a następnie pokrywa się je kolejną. W ciągu dnia nie obsypują się, jedynie na początku podczas aplikacji. Dlatego nie polecam wykonywać pełnego makijażu przed pomalowaniem rzęs :)



Szczota jest gigantyczna! Ale uwierzcie, że dzięki takiej ilości ząbków idealnie rozdziela rzęsy. Zwłaszcza u mnie jest to nowość, bo prawie każdy tusz potwornie skleja mi rzęsy. Z początku bałam się trochę takiej wielkiej szczoty, ale na szczęście okazała się bardzo wygodna w użytkowaniu.



Tak prezentuje się już końcowy efekt jednej warstwy tuszu, włókien i kolejnej warstwy tuszu. Dla mnie osobiście efekt ten jest zbyt słaby i powtórzyłabym to wszystko jeszcze raz. Jednak chciałam Wam pokazać jak wygląda wszystko po jedynie jednej aplikacji :)
+ tusz bardzo szybko się zmywa!




Poniżej macie linki do przedstawionych przeze mnie rzeczy: 







Oraz mam dla Was rabat, który otrzymacie po wpisaniu: AKAH10 


Wchodźcie: 

i zamawiajcie! Szczególnie polecam rzęsy :)

Dodatkowo polecam Wam ich aplikacjęhttps://itunes.apple.com/us/app/id986675944



21 komentarzy:

  1. Masz piękne rzęsy :) Ciekawe produkty wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale wolałabym żeby były gęstsze i dłuższe :( Dlatego często doklejam sztuczne :)

      Usuń
  2. Ale wspaniale prezentują się twoje rzęsy, są perfekcyjnie rozdzielone <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tych sztucznych rzęs :) Zastanawiam się nad zamówieniem na mintishop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marudzisz, mi się taki efekt podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja chciałabym się nauczyć kleić rzęsy :( dlaczego ze mnie taka łajza :(
    Tradycyjnie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często się denerwuję kiedy mam je kleic.. :D

      Usuń
  6. Rzęsy wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Kochana,
    ojej - pierwszy raz widzę taki tusz, naprawdę! Co to ludzie nie wymyślą :)
    na sztuczne rzęsy też bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, długo taki efekt się utrzymuje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzęsy bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)