poniedziałek, 16 marca 2015

Baton taki dobry..kosmos!



Witajcie Kochani!

Witam Was w ten poniedziałkowy wieczór. Chciałabym zaprezentować Wam 3 batony, które ostatnio otrzymałam od: http://zmianyzmiany.pl/ 




Od producenta: 

Najlepsze batony w galaktyce.
100% naturalnych składników. 

Nasze batony są w 100% roślinne, odpowiednie dla osób na diecie wegańskiej i bezglutenowej. Nie zawierają zbędnych dodatków i polepszaczy. Nie dodajemy cukru, słodzików, syropów, utwardzonego tłuszczu ani środków przedłużających okres przydatności do spożycia.
Zachęcające, prawda? :)






1. Lewy Sierpowy - Naturalna dawka mocy.
Jeśli dzień chce Cię posłać na deski... zrewanżuj się Lewym Sierpowym! Sekretny składnik: jagody goji. Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, jagody goji.




2. Aloha - Baton lepszy niż bilet na Hawaje.
Opracowaliśmy ten wyjątkowy smak z myślą o wszystkich, którzy (tak jak my!) mają świra na punkcie kokosów. Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, płatki kokosowe, nierafinowany olej kokosowy.



3. Kosmos - Kosmiczny smak.
Ten naturalnie czekoladowy baton skutecznie udowadnia, że bogactwo smaków natury jest nie do przebicia. 
Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, kakao.





Teraz moja opinia: Przede wszystkim, dziewczyny i chłopaki, spójrzcie na te cudowne składy! Dla osób zdrowo odżywiających się jest, to super przekąska. Jako, że ja staram się zdrowo odżywiać sądzę, że są świetną alternatywą dla takich sklepowych batoników. W dodatku, takiego pożywnego batonika trudno jest na raz zjeść całego, w odróżnieniu do tych sklepowych. Więc wybierając się w długą podróż, lub jako drugie śniadanie, polecam te batony! Teraz troszkę jeżeli chodzi o smak. Każdy z batonów bardzo mi smakował, jednak ulubieńcem został KOSMOS. Jest fenomenalny! Może dlatego, że tak bardzo kocham kakao. 

Na stronie producenta znajdziecie listę sklepów w całej Polsce, gdzie sprzedają te batony. Serdecznie polecam! Ja sama muszę zrobić zapasy :)



16 komentarzy:

  1. o kurcze, rzeczywiscie fajna przekąska :) nigdy do tej pory się z nimi nie zetknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. same opakowania już przekonują, żeby je kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ciekawe nazwy :)) jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. same opakowania już mnie kupiły :)

    __________________
    dwa trendy w jednej stylizacji
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Super są! :) Koniecznie muszę je dorwać gdzieś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie każdy baton, który choć odrobinę jest słodki jest słodyczem. To, że nie ma czegoś w skladzie, a wyczuwamy go nie znaczy, że go nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe nazwy, fajne opakowania. Już samym wyglądem bardzo zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz je widzę, chętnie spróbowałabym ich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm! smacznie! muszę znaleźć i zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe składy batoników :o) muszą być pyszne :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi osobiście bardzo podobają się ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)