poniedziałek, 9 lutego 2015

Studniówka.


Witajcie Kochani!
7 lutego odbyła się moja studniówka. Idąc na nią, tak naprawdę wiedziałam już po części, czego się spodziewać, bo byłam wcześniej na jednej studniówce. Chociaż oczywiste, że swoja studniówka jest zawsze najlepsza. Wybawiłam się, wytańczyłam i świetnie spędziłam czas. Chciałabym pokazać Wam trochę zdjęć, które udało mi się już zdobyć z tej imprezy.

Jesteście ciekawi zdjęć? To zapraszam! :)





Czasami potrafimy być poważni. Prawda? :D 


Tego zdjęcia po prostu lepiej nie komentować :D 


No cóż.. :)


No i zdjęcie z podwiązką.

Mam jeszcze zdjęcia z kilkoma innymi osobami, ale nie wiem, czy życzą sobie one umieszczania publicznie ich zdjęć.. 

To narazie tyle. Jednak nie są to zdjęcia od fotografa. Wszystkie zdjęcia dostanę zapewne za jakiś miesiąc. Wtedy mogę Wam pokazać ich jeszcze więcej. Dajcie koniecznie znać, czy w ogóle chcecie więcej :)

Do następnego Kochani! :*

16 komentarzy:

  1. Śliczna fryzura ! Szczęście masz wymalowane na twarzy, dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś bajkowo! Sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i jak ślicznie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zakochani!!! bardzo to widac :) a Ty wyglądałaś pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądałaś :) świetna sukienka - skromna, ale z klasą! Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, wyglądałaś pięknie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)