sobota, 3 stycznia 2015

Mój ulubiony makijaż wyjściowy.


Witajcie Kochane!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój ulubiony makijaż na nieco większe wyjścia niż tylko do znajomego. Właściwie nie jest on mocny. Jedynie trochę poszalałam z kolorem na ustach, do którego z początku nie byłam przekonana, jednak z czasem bardzo polubiliśmy się.



Oczy:
- Sztuczne rzęsy o których już wcześniej Wam pisałam i tak jak obiecałam wstawić z nimi zdjęcie tak o to i jest:)

- brązowy cień z Miss Sporty

- tusz z Miss Sporty

- korektor pod oczy z Eveline


Usta:
- pomadka Kate od Rimmel kolor:



Twarz: 
- krem dd od bell (wyjątkowo, bo zazwyczaj używam mocniejszego podkładu niż ten np. Revlon)



No i to na tyle. Wydaje mi się, że nie użyłam za wielu kosmetyków do tego makijażu, a mimo wszystko efekt jest całkiem ok. Przynajmniej dla mnie wystarczający, a Wy co sądzicie? 

Do następnego! :*



41 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tak podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :D zawsze oscyluję w kolorach beżowo-brązowych

      Usuń
  2. Bardzo ładnie, zwłaszcza makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka wysuwa się na pierwszy plan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolorek na ustach ! Bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu, u mnie również brązy w codziennym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż jest świetny :) bardzo ładnie wyglądasz :) szminki kate uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Rommela do pomadek mam uraz. Mialam dwie i to kompletne porazki. A jak sprawuje Ci się? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się trzyma, ma kremową konsystencję i nie wysusza : ja ją uwielbiam

      Usuń
  7. Sliczny makijaż :) śliczny kolor na ustach, bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Kolor szminki jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te rzęsy. Bardzo fajnie i naturalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię je właśnie za to, ze wygladaja tak naturalnie :)

      Usuń
  10. ostry kolor szminki bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie :) kolor pomadki świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne masz te rzęsy. Niby doczepiane ale wygląda to tak naturalnie :)
    Kolor pomadki też bardzo Ci pasje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Nie lubię efektu rzęs, że widać, ze faktycznie są sztuczne.

      Usuń
  13. Super ! Kolor szminki jest rewelacyjny !! ☻Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek na ustach masz śliczny, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tusz ładnie się spisuje widzę :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Serio masz taką nieskazitelną cerę?! Matko, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam że jest krem DD z Ladycode by Bell;) Ja jestem za tą wierną fanką Bellowego kremu CC, pomimo delikatnej formuły świetnie kryje, nie wysusza i nie zapycha, co przy innych markach zdarzało mi się często:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają takie wyraziste kolory na ustach aczkolwiek jak widzę u siebie to nie wiem czy mi pasuje, zawsze stawiam na mocno wyrazisty makijaż oczu i delikatny kolor ust.
    A tak przy okazji to moja uwagę zwrócił kolor twoich włosów są naturalne czy farbowane? naprawdę piękny kolor..

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wizytę u mnie, bardzo mi się u Ciebie spodobało, będę tu częściej wpadać, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zjawiskowo wyglądasz :) A te szminka przepiekna, ostatnio mam fioła na punkcie tego koloru

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadka jest przepiękna. Strasznie lubię tą serię Rimmel Kate :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)