poniedziałek, 6 października 2014

Morelowy peeling z kompleksem antybakteryjnym. Soraya.


Witajcie! 
Dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu o peelingu do twarzy. Ciekawe? :) Także zapraszam do notki.

Od producenta: Peeling zawiera ekstrakt z białej wierzby o działaniu oczyszczającym i ściągającym oraz kwas salicylowy. Za właściwości ścierające odpowiadają rozdrobnione łupinki orzecha królewskiego. 








Ode mnie:

Peeling jest naprawdę świetny. Od razu po jego użyciu czułam, że moja skóra jest idealnie oczyszczona. 

Z początku była lekko zaczerwieniona, ale bardzo szybko minęło. Nic mnie nie piekło, ani nie wysuszyło. Koloryt został wyrównany, a twarz stała się jakby uspokojona i wyciszona.. Trochę dziwne porównanie, ale mam nadzieję, że zrozumiecie, co mam na myśli. Koniecznie musicie ją wypróbować. 

Po dłuższym stosowaniu podzielę się z Wami jak sprawuje się na dłuższą metę, ale wydaje mi się, że jest to strzał w 10 dla mojej cery. 

Tutaj muszę dodać, że moja cera jest mieszana i nie mam pojęcia, czy cera sucha byłaby równie zadowolona z tego peelingu. Tak jak jest na opakowaniu- jest głównie dla cery tłustej i trądzikowej.



Dla ciekawych, skład:




Skład: Skład: Aqua, Juglans Regia Shell Powder, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cetearyl Alcochol, Salicylic Acid, Cetyl Alcochol, Triethanoloamine, Cocamidopropyl Betaine, Glyceryl Stearate, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Salix Alba Leaf Extract, Polysorbate 60, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcochol, PEG-100 Stearate, Ceteareth-20, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Carbomer, DMDM Hydratoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Alcochol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene.






Cena: Cena: 12zł / 150ml


25 komentarzy:

  1. Ciekawy ten peeling i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, nie widziałam go jeszcze, ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go. Ja uwielbiam korund :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go niedawno i muszę przyznać,że nawet mi służył :))
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, ciekawe czy zdałby egzamin na skórze suchej i wrażliwej, pewnie już nie do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go ale obecnie mam zapas peelingów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie zapach!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go, żadnego ogólnie peelingu z Soraya nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się ostatnio zastanawiałam nad zakupem

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam jeszcze starą wersję tego peelingu i również byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki z serii Świat Natury Soraya mają dobrą renomę. Chętnie bym spróbowała tego peelingu. Olejek sobie bardzo chwaliłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam peeling z Ziai. :-) Do Sorai nie jestem przekonana, bo nabawiłam się niefajnych rzeczy.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go i zostawiłam resztkę mamie, lubiła go, ale jak moja skóra zmieniła się na mieszaną, zaczął mi szkodzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie był niestety zdecydowanie za mocny i strasznie mnie podrażniał :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam o nim wiele dobrych opinii i gdy zobaczyłam go w Biedronce chciałam nawet kupić, ale po przeczytaniu na opakowaniu, że jest do skóry tłustej i trądzikowej, odpuściłam, bo bałam się, że będzie dla mojej suchej i wrażliwej skóry zbyt mocny.

    OdpowiedzUsuń
  17. też ostatnio patrzyłam na ten peeling, ale widziałam w składzie alkohol a przy mojej cerze trądzikowej lepiej omijać takie peelingi szerokim łukiem, ale poza tym sam fakt ze zapach jest morelowy sprawia, ze chętnie użyłabym go do ciała :)
    Zapraszam do siebie
    klauditte.blogspot.com
    i oczywiście jeśli się spodoba prosze o klikanie klikczku pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kupiłam go i czeka w kolejce, miałam już kiedys i lubiłam bo jest mocny :) ps. co z konkursem bodetko lash? trwa jeszcze, bo widze ze nie ma 90 zgłoszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja mama go kupuje i sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Męczę drugą tubkę i bardzo go lubię :) Dla mnie ma drobinki w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)