niedziela, 24 sierpnia 2014

Walka o piękne rzęsy!


Witajcie Kochane! 

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o tematyce rzęsowej. Już zapewne wiecie jaką jestem maniaczką rzęsową, o ile jesteście stałymi czytelniczkami mojego bloga. Moim zdaniem makijaż oczu jest najważniejszy, mam na myśli tutaj dobrze podkreślone oczy dzięki wachlarzowi rzęs. Przez ostatnie kilka miesięcy dość mocno zaniedbałam swoje rzęsy. Jak mi się za to odwdzięczyły? Codziennie wypada mi jedna lub dwie.. Także zdążyłam już wdrążyć do swojej pielęgnacji kilka kosmetyków, które mają pomóc mi w uporaniu się z ich wypadaniem. Poniżej prezentuję Wam mój obecny stan rzęs.



Tak wiem, że tragedii nie ma. Lecz mimo wszystko taki jaki jest ich obecny stan nie odpowiada mi. Chcę aby były gęstsze oraz grubsze. Jeżeli chodzi o długość.. jest całkiem spoko. A czego używam do ich pielęgnacji?



1. Pomadki rumiankowej z Alterry, zapewne dobrze Wam znanej. Ma bardzo bogaty skład, który powinien dobrze nawilżyć i uelastycznić nasze rzęsy.



2. Bazy pod tusz Eveline, która ma za zadanie odżywić oraz zabezpieczyć nasze rzęsy przed tuszem, gdzie w moim przypadku tuszowanie rzęs to codzienność.

Jestem ciekawa jak ten zestaw się sprawdzi na dłuższą metę.. wrócę do Was z zaktualizacją za kilka miesięcy! :)



30 komentarzy:

  1. Słyszałam że ta pomadka daje ciekawe efekty. :) Bazę z Eveline miałam, ale niestety nie dawała żadnego efeku. Moim sprawdzonym patentem na rzęsy jest stosowanie olejku rycynowego, robię to od wielu miesięcyi nigdy nie miała tak pięknych rzęs, jak teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zapycha olejek rycynowy:(

      Usuń
    2. ale rzęs nie zapcha :)

      Usuń
    3. no właśnie chodzi o to, ze mam przez olejek jęczmienie na powiekach.

      Usuń
  2. Mam tą odżywkę Eveline. Przed chwilą nawet robiłam jej zdjęcia :D.
    Uważam, że pod tusz sprawuje się świetnie. Nakładam ją też czasem na noc. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, żeby jak najszybciej udało Ci się osiągnąć wymarzony efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uważam, że co jak co, ale rzesy pomalowane musza być - to najbardziej podkresla oko ;)
    Tez mam pomadke alterra ale jakos nie moge sje zabrac za jej uzywanie :D a lezy juz od miesiecy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak twoje rzęsy wyglądają pięknie ! :)
    ale mam nadzieje, że osiagniesz swój cel kochana :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Twoje rzęsy są piękne! ;))

    Moje rzęsy wzmocniły się dzięki piciu drożdży, skrzypokrzywy i siemienia lnianego ;) ;))

    Pomadki Alterra nie używałam na rzęsy, ale planuję ją kupić, ma dużo pozytywnych opinii... Jestem ciekawa czy u mnie sprawdzi się dobrze ;)

    W odżywce Eveline nie podoba mi się to, że usztywnia moje rzęsy...

    Olejek rycynowy nakładany szczoteczką po tuszu do rzęs daje świetne efekty, ale skoro Cię zapycha to ta metoda nie przejdzie...

    :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przymierzam się do serum lub kremu z L`biotica, tylko patrząc na skład jestem sceptycznie nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam tą bazę Eveline, ale dobrze się tylko spisywała jako baza pod tusz :)
    A Ty masz piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz niesamowite rzęsy :o takie długie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja polecam odżywkę 4longlashes :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne rzęsy, ale ja średnio byłam zadowolona z tej odżywki :) wolę NewvitaLash, ale ta do tanich niestety nie należny :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne rzesy :-) Moje sa marne, ale nic z nimi nie robie i jak juz zaczne, to zapominam po kilku dniach... :-/ Przydalaby mi sie taka baza pod tusz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O efektach stosowania pomadki Alterry na rzęsy słyszałam wiele dobrego i chyba sama przeprowadzę taką kurację u siebie :) I tak masz bardzo ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baza z Eveline super ale nie jako odżywka ale jako ,,ulepszacz" maskary :) Miałam 2 opakowania ale lepiej mi służy MAC Prep + Prime Lash :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne rzęski masz :) moje są takie króciutkie :<

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio kuruję rzęsy preparatem L'biotica ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje rzęsy są śliczne, ja to mam z moimi teraz nie lada problem. Też walczę, zakupiłam serum z Eveline (zamierzam stosować jako bazę pod tusz) i w ruch idzie stary dobry olejek rycynowy. Zobaczymy czy jakieś efekty będą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja planuję właśnie rozpocząć stosowanie tej pomadki z Alterry na rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja stosuję od kilku tygodni RapidLash i mam rzęsy jak nigdy wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio też zaczęły mi wypadać rzęsy i muszę pomyśleć nad jakimś ratunkiem dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie też ciekawi ten zestaw, daj znać za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mocno tuszujesz rzęsy, ja wolę delikatniejszy efekt, żeby uniknąć sklejania.
    Używam serum Regenerum i efekty są, ale trzeba na nie długo czekać.

    OdpowiedzUsuń
  23. oj ja też ciągle walczę o ładne, długie, gęste rzęsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam to serum z Eveline i u mnie szału nie robił,lepiej się spisał olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)