niedziela, 10 sierpnia 2014

Rozdanie! Do wygrania odżywka do rzęs!



Witajcie Kochane!
Dzisiaj przychodzę do Was z moim pierwszym rozdaniem na blogu. Mam nadzieję, że dużo z Was weźmie w nim udział, gdyż wybrałam naprawdę ciekawą nagrodę, a dokładnie odżywkę do rzęs BODETKO LASH

Rozdanie potrwa od dzisiaj do 10 września włącznie.



Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

  • Być publicznym obserwatorem mojego bloga.
  • Zostawić pod postem komentarz ze zgłoszeniem oraz odpowiedzią na pytanie"Co sprawia, że się uśmiecham".
  • Dodatkowo można: Udostępnić informację o rozdaniu na swoim blogu.




Obserwuję jako:
Informację o rozdaniu udostępniłam: (link) Tak/Nie:
E-mail:
Odpowiedź:


Osoba z najciekawszą odpowiedzią zostanie ogłoszona w wynikach do 15 września! :)


+ żeby rozdanie zostało rozstrzygnięte potrzeba chociaż 90 zgłoszeń. 

27 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Milena M
    Informację o rozdaniu udostępniłam: Nie:
    E-mail: millena90m@gmail.com
    Odpowiedź: Widok fajnego faceta na ulicy, który się mi przygląda zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Monika N
    Informację o rozdaniu udostępniłam: (link) Tak/Nie: Nie
    E-mail: monyramala@gmail.com
    Odpowiedź: Oglądanie śmiesznych filmików z kotami na youtubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Karolina Karolowa

    Informację o rozdaniu udostępniłam: nie

    E-mail: karolowa21@gmail,com

    Odpowiedź: mój uśmiech wywołuje uśmiech osób, które kocham

    OdpowiedzUsuń
  4. super rozdanie, ale ja nie narzekam na rzęsy, więc nie będę zabierać komuś losu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: adżatka
    Email: adzii.asia@gmail.com
    Odpowiedź: Co sprawia, że się uśmiecham? Świadomość, ze przychodzi weekend i mój Ukochany wraca z delegacji, że znowu przez chwilę będę jedna noga w raju. Zdecydowanie za rzadko mam go dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje jako: magdalena krajczynska

    Informację o rozdaniu udostępniłam: nie

    E-mail: magdalena.krajczynska@gmail.com

    Odpowiedź: usmiech na twarzy wywołują u mnie różne rzeczy:
    -to, że mam rodzinę która jest przy mnie i mogę czuć się bezpiecznie
    -mysl o tym, że mam mężczyznę który mnie kocha
    -a z tej strony bardziej próżnej to poczucie pewnosci siebie kiedy mam dobrze zrobiony makijaż, dobre ubrania i odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji które pozwalają mi czuć się ładną ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a największy usmiech na twarzy sprawi u mnie wygranie nagrody w dniu moich urodzin tj. 10wrzesnia ;)

    Pozdrawiam ponownie i już kończę swoją wypowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Immenseness
    Informację o rozdaniu udostępniłam: (link) Tak: http://immenseness.blogspot.com/
    E-mail: immenseness90@o2.pl
    Odpowiedź: Uśmiech na mojej twarzy pojawia się wtedy kiedy po męczącym naprodukowaniu kilku stron pracy magisterskiej podniosę wzrok i zobaczę mojego narzeczonego, który odwzajemni uśmiech. Dodaje to jeszcze trochę siły i motywacji aby naprodukować więcej by później móc się wspólnie zrelaksować przy lampce czerwonego wina. Uśmiech na mojej twarzy pojawia się również, kiedy widzę jak moja kotka śpi - wygląda przy tym jak malutkie bezbronne dziecko a ja się wtedy dosłownie rozpływam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Basia Synowiec
    Informację o rozdaniu udostępniłam: (link) Tak/Nie: na google+
    E-mail: krainakobiet@gmail.com
    Odpowiedź: dużo tego... uśmiech osoby którą kocham i innych osób, które mijam na ulicy, kawa i moja ulubiona czekolada .... moje koty, gdy wpadną w wir zabawy, żarty moich znajomych ...........

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Paulina Joanna
    Informację o rozdaniu udostępniłam: Nie
    E-mail: paulina.joanna16@gmail.com
    Odpowiedź: Uśmiech na mojej twarzy wywołuje poranna pyszna kawa i uczucie po skończonym biegu, kiedy uświadamiam sobie, że znowu pokonałam siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Anemone
    E-mail: magdalena.laj@vp.pl
    Baner: http://kwiaty-wokol-nas.blogspot.com/
    Odpowiedź: Co sprawia, że się uśmiecham? Ach, życie, po prostu! Radosne trele ptaków wyrywające mnie rankiem ze snu. Promyk słońca tańczący nieśmiało na jeszcze przymkniętych, sennych powiekach. A potem cały deszcz promieni, zaraz po wyjściu z domu. Wiatr zagubiony w mych włosach, cienie bawiące się w chowanego ze słońcem, rześkie powietrze poranka. W każdy taki dzień idę przed siebie z uśmiechem na twarzy i w serduchu. A potem to już uśmiecham się bez powodu, takie moje przyzwyczajenie, a już najbardziej się cieszę, gdy mój uśmiech zostaje odwzajemniony :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako:Katarzyna Wierzba
    Informację o rozdaniu udostępniłam: (link) Tak https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/799417956776827
    E-mail:kaja350@vp.pl
    Odpowiedź:Co sprawia, że się uśmiecham? Widok mojego męża i synka wprawia mnie w wspaniały nastrój każdego dnia.Widok mojej kochanej mamy,sprawia,ze czuję się kochana.Mając najblizszych koło siebie ciągle się uśmiecham,mam mnóstwo siły na walkę z przeciwnościami losu.Życie jest piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: byCarol
    Informację o rozdaniu udostępniłam: Nie
    E-mail: bizarre.case@onet.eu
    Odpowiedź: Zwykle sprawcą mojego uśmiechu jest mój pies - Golden Retriever. Jest najbardziej kochanym, pociesznym zwierzakiem jaki chodził kiedyś po ziemi :). Daje mi wiele radości i wsparcia, jest przyjacielem na dobre i złe. Nigdy na mnie nie krzyczy, nie obraża się, za to ma w sobie ogromne pokłady miłości. Jest po prostu niesamowity, a przy tym śmiało mogę go nazwać małym żebrakiem, który często koczuje w kuchni :D. Gdy tylko jestem blisko niego po prostu nie mogę się nie uśmiechać :).
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Diana Coconuts
    Informację o rozdaniu udostępniłam: Nie
    E-mail: coconutsbeautyx94@gmail.com
    Odpowiedź: Co sprawia, że się uśmiecham? Wiele rzeczy prostych np. uśmiech bliskiej osoby, miłe słowa, kubek ulubionej herbaty lub kawy, nowa tapeta w telefonie, nowy kosmetyk (:D). Ważne, żeby cieszyć się z drobnostek, tak jak jest to powiedziane w jednej z piosenek "cieszmy się z małych rzeczy bo w nich szczęście dziś zapisane jest"... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: BlondeChemist
    Informację o rozdaniu udostępniłam: Tak http://blondechemist.blogspot.com/
    E-mail: kornelia.kowalska2011@gmail.com
    Odpowiedź: U mnie uśmiech na twarzy wywołują moje ukochane psy. Wystarczy, że przyjdą do mnie i szturchną łapą i od razu mam lepszy humor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: włosovelove.
    Informację o rozdaniu udostępniłam: baner http://wlosovelove.blogspot.com
    E-mail: wlosovelove@o2.pl
    Odpowiedź: Co sprawia, że się uśmiecham? Widok mojego chłopaka. Wczoraj zorientowałam się, że mimo czteroletniego już związku, gdy tylko widzę, że idzie gdzieś daleko i podąża w moją stronę pojawia się u mnie taki uśmiech, którego nie potrafię opanować. Poważnie! ;) Choćbym chciała to nie potrafię przestać się uśmiechać, paraliżuje mi wszystkie mięśnie twarzy i pojawiają się łzy w oczach (oczywiście te ze szczęścia) i do tego widok jego uśmiechu potęguje mój uśmiech! Haha takie to pokręcone, ale prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako rudy włos
    email kasdwaraz@gmail.com
    udostępniłam baner na rudywlos.blogspot.com
    Odpowiedź: U mnie uśmiech na twarzy wywołuje mój R, który zawsze jest chętny do pomocy w pracach domowych i choć nie zawsze mu to wychodzi i robi coś niezdarnie to doceniam jego dobre chęci. Czasami sytuacje są śmieszne, wychodzi mu nie to co trzeba, ale i tak jest kochany i uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako:Naughty Girl
    Informację o rozdaniu udostępniłam: (link) Tak/http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    E-mail:naughtygirl0106@interia.pl
    Odpowiedź: moi przyjaciele, którzy są szczęśliwi - wtedy i ja się raduję

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: InIaxD
    Informację o rozdaniu udostępniłam: Tak (truskawkowa-pomadeczka.blogspot.com)
    E-mail: Uśmiech na mojej twarzy wywołuje moja kotka - Yuki. Nie jest typem pieszczocha, zazwyczaj wręcz ucieka gdy chce się ją pogłaskać, ale ze względu na swój 'charakterek' zawsze poprawia mi humor. No bo jak tu się nie uśmiechnąć, gdy kociak wisi na klamce od drzwi, bo tak bardzo chce, by ktoś wpuścił go do drugiego pokoju c:

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako:Sabi S.
    Informację o rozdaniu udostępniłam: (link) Tak/Nie: TAK isthemagichereforever.blogspot.com/
    E-mail:isthemagic@gmail.com
    Odpowiedź: Prawą nóżką wstanie, śniadanka zjedzenie, piękne ubranie, ślicznie nóżkami przebieranie. W chmurki spojrzenie. Pod nóżki patrzenie. Wiatr we włosach, krople deszczu na nosku. Uśmiech innych. Wszystko :) Bo najlepsze jest myślenie pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Teresa Mk
    Informację o rozdaniu udostępniłam: (link) Tak http://terereniamk.blogspot.com/
    E-mail: terenia1234mk@interia.pl
    Odpowiedź: Zdecydowanie uśmiech wywołują u mnie moi najbliżsi, a w szczególności dzieciaczki :P moja siostrzenica, bratanica i bratanek :D
    Jak to powiedział Janusz Korczak : " Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat"
    Piękne słowa, aa jakie prawdziwe ! :)
    Nic nie daje tyle radości, ile daje uśmiech dziecka. Daje siłę na kolejne dni. Widząc, że jest szczęśliwe, Ty też jesteś... :)
    Uśmiech dziec­ka ma cu­downą moc - roz­ga­nia wszys­tkie czar­ne chmu­ry i nie sposób go nie odwzajemnić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Kaś ka
    Informację o rozdaniu udostępniłam: Tak baner http://kasistarstyle.blogspot.com/
    E-mail: kasiunia1692@vp.pl
    Odpowiedź: Uśmiecham się wtedy kiedy widzę swoich przyjaciół i spędzam z nimi czas, myślę, że to jest najważniejsze by mieć przy sobie zaufane osoby, na których można polegać i to oni sprawią, że na naszej twarzy zagości uśmiech. Cieszy mnie to, że mogę na nich liczyć, rozśmieszają mnie do łez i nie pozwolą się smucić. Nie ma czasu na smutki;)) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: fuggitivo
    Informację o rozdaniu udostępniłam: Nie
    E-mail: magdus1171@wp.pl
    Odp. Najbardziej cieszy mnie uśmiech na twarzy moich bliskich, oraz gdy wiem, że są szczęśliwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako:dobiezka
    Informację o rozdaniu udostępniłam: -
    E-mail: dobiezka@o2.pl
    Odpowiedź:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla niektórych jest to nie do przeżycia,
      lecz mi uśmiech sprawia zdrowy styl życia!
      Gdy witaminy organizmowi dostarczam
      i wszelkie zaczątki chorób zwalczam!
      Gdy nie opycham się hamburgerami,
      lecz pichcę sobie pysznie nad garkami!
      Sylwetka mi się dzięki temu odpłaca,
      a na mej twarzy ciągle uśmiech powraca.
      Do tego zdrowe włosy, cera, paznokcie,
      no i wreszcie nie są suche moje łokcie! :))))))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)