piątek, 11 lipca 2014

Rabat dla Was na ubrania w sklepie ciuszki4you!


Witajcie Kochane!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym sklepu internetowego: CIUSZKI4YOU . Chciałabym pokazać Wam kilka ubrań, które szczególnie przyciągnęły moją uwagę w tym sklepie. Dodatkowo cena, która nie jest wygórowana :)

1. Bluzka koronkowa czarna.



2. Sweterek beżowy.



3. Ramoneska pikowana.



4. Koszula jeansowa.




 Po szerszą ofertę ubrań zapraszam na stronę sklepu: 



i  UWAGA, UWAGA!

 Mam dla Was kod promocyjny : AGATA, 
który jest 5% zniżką na zakupy w tym o to sklepie, a  dodatkowo przy zakupie powyżej 100 zł przesyłka jest GRATIS.

Kupon jest ważny od 10-07-2014 do 10-08-2014.

Pozdrawiam Was :)



15 komentarzy:

  1. koszula dżinsowa wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jeansowa piękna, lubię takie ciuszki.
    Kochana zapraszam na rozdanie GLOV na blogu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. koronkowa bluzka jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jeansowa jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam wczesniej tej stronki

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta koszula jeansowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o tym sklepie nie słyszałam, ale może tam zajrzę. :) Ta ramoneska pikowana jest bardzo ładna *o*
    Zapraszam do mnie. :) // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam sklep i mają kilka fajnych ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza bluzeczka jest wspaniała :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne rzeczy ;) Ramoneska świetna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)