poniedziałek, 5 maja 2014

Miłe, biedronkowe zaskoczenie.

Żel pod prysznic z biedronki.




Od producentaJaponia, czyli Kraj Kwitnącej Wiśni, znany jest z utrzymania własnych tradycji i kultury. Kwiat wiśni w japońskiej kulturze uważany jest za symbol harmonii i równowagi. Nowy żel pod prysznic Mariella Rossi Blossom o zapachu kwiatów, pozwoli Ci znaleźć magiczną oazę dla ciała i duszy. Bogata formuła nawilża skórę przez cały dzień oraz nadaje jej przyjemne uczucie świeżości. 






Ode mnie:  "Mariella Rossi" - spora, 600-mililitrowa butelka żelu pod prysznic o zapachu "kwitnącej wiśni". 

  • Zapach jest piękny, intensywny, ale nie za ciężki. Nazwałabym go kwiatowym, słodkim i lekko uwodzicielskim.. Ah, jestem zauroczona nim :). 
  • Dodatkowo naprawdę długo po kąpieli utrzymuje się na naszym ciele. 
  • Konsystencja przyjemna, kremowa. Wydajność tego żelu jest naprawdę dobra, dzięki pompce jest on jeszcze bardziej wydajny. 
  • Opakowanie- nie wiem jak Wam, ale mi się bardzo podoba. Z pewnością wykorzystam je w przyszłości do przelania np. mydła.  
  • Jeżeli chodzi o nawilżenie nie zauważyłam jakiegoś wyjątkowo dużego, ale nie odczułam też ściągnięcia. 

Ogólnie jestem zachwycona tym żelem, jest moim najlepszym.

Produkt oceniam 5/5

Cena: 9,99/600ml


+ zapraszam do rozdania "KOBIETY NOCĄ": KLIK
Organizatorki: http://sylwiabe.blogspot.com/ i http://www.berypassions.blogspot.com/

43 komentarze:

  1. muszę sie nim zainteresowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne opakowanie :) zapach na pewno też :) ale zapewne w składzie ma SLS?

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio się nad nim zastanawiałam, ale mam bardzo duże zapasy. Wiem, że z pewnością po niego sięgnę i ta śliczna buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelka, pojemność, cena zachęcają :):).

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam go w Biedronce :) buteleczkę ma uroczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rozwiązanie z tą pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam go w mojej Biedronce... muszę się nim troszkę bardziej zainteresować :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się wybrać do Biedronki i kupić :) Kiedyś miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mają bardzo ciekawa opakowania, często na nie zerkam, ale jeszcze się nie skusiłam. Poki co - mam zapas żeli na rok, jak nie dłużej, więc nic nie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda,ze ma sls, unikam bo mi wysuszaja skore;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy żel, śliczne opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie się prezentuje, widziałam go już na blogu u Ankyls ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotykam ten żel, a po biedronce hasam często. Przyjemne dla oka opakowanie - kuszące. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zwracałam wcześniej na niego większej uwagi, ale to przez to, że w naszej biedronce wszystko takie "nieogarniete" ;)

      Usuń
  14. opakowanie jest przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Biedronki? Serio? :D Nigdy go nie widziałam. Opakowanie jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. dokładnie , same opakowanie już zwróciło moją uwagę , i skoro zapach jest przyjemny i co najważniejsze nie duszący czy za słodki , to przy następnej wizycie w biedronce muszę go poszukać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie sliczne opakowanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie Ty go znalazłaś? Dzisiaj byłam i nie widziałam takich :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj opakoowanie to ma genialne! :-) Stoi sobie i tylko się go naciska :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiałam się nad jego kupnem, ale jak dla mnie to on za duży jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię takie, będzie na dłuzej.. :D

      Usuń
  21. A kusił mnie bo piękne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam z tej serii odżywkę do włosów i była bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to odzywki tez mają? nie miałam pojęcia :D

      Usuń
  23. Ooooo a ja go nie widziałam w biedronce... :(
    Jak będę, a on będzie, to go kupię ;)
    Opakowanie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już samo opakowanie zachęca do kupna a jak ma jeszcze ładny zapach to rozejrzę się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post ;)
    Mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście?
    Dla ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy :)
    Z góry dziękuję!
    Napisz w komentarzu jak mogę się odwdzięczyć, a na pewno to zrobię :D

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda, że mi nie po drodze do Biedronki.. czasem są tam naprawdę cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaciekawiłaś mnie, muszę zerknąć jak będę w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio zastanawiałam się nad tym żelem, jaki jest i jak pachnie, teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czasami tańsze sklepy potrafia nas bardzo miło zaskoczyć! nawet buteleczka śliczna, miła dla oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żel ma świetną szatę graficzną. Już kilka razy zerkałam na niego w sklepie, ale ostatecznie się nie zdecydowałam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)