poniedziałek, 26 maja 2014

Hejka, mały przegląd "co u mnie".


Witajcie Kochani! 
Jak tam u Was leci? 
U mnie jest całkiem dobrze. Luźno w szkole, ponieważ trwają matury, a z racji tego mamy o wiele mniej lekcji. Ten kto jest w liceum wie jak to jest pięknie, oczywiście oprócz klas maturalnych, ale oni skończyli już w sumie szkołę. 

W dodatku piękna pogoda dalej dotrzymuje towarzystwa :) Szkoda, że od jutra ma się już zepsuć.. Mam tylko nadzieję, że szybko powróci słońce.

Niedawno mój chłopak obchodził swoje 19 urodziny, poniżej kilka zdjęć z imprezy:



+ tort robiony przez jego ciocię, muszę przyznać, że ma talent, ponieważ był pyszny!


i bardzo pomysłowy.. ;) 
Jeszcze te owoce. Nie wiem jak Wy, ale przez zimę zdążyłam się bardzo stęsknić za truskawkami. Niech tylko pojawią się u mnie na działce, a będę je jeść kilogramami. KOCHAM TRUSKAWKI.

W piątek wyjeżdżam do Łodzi na kilka dni. Postaram się porobić tam kilka ciekawszych zdjęć na bloga, dla Was, o ile oczywiście pogoda na to pozwoli, a z nią bywa niestety różnie. 


Również z racji wyjazdu mam do Was pytanie, a konkretniej: co polecacie w Łodzi. Chodzi mi tu o miejsce, sklep.. :)  Dziękuję za każdą odpowiedź. 


Pozdrawiam cieplutko :)

20 komentarzy:

  1. Tort wygląda świetnie! Ja już zjadłam sporo truskawek :D.
    W Łodzi? Hm, jedni zachwalają Manufakturę, inni Galerię Łódzką, a jeszcze inni Port Łódź. Osobiście najbardziej lubię Manu :). Dużo fajnych sklepów, poza tym kino, kręgle i masa innych atrakcji. Jeszcze polecam wybrać się do Arturówka na spacer :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arturowo? :D pierwsze slysze

      Usuń
    2. Arturówek ;). Piękne lasy, są stawy, a także można coś zjeść :D. Bardzo często tam bywałam w dzieciństwie. Wygoogluj ;).

      Usuń
    3. weź strój kąpielowy i kąpać się do Arturówka! zgadzam się w zupełności

      Usuń
    4. ma być 15 stopni i ponuro :/

      Usuń
  2. Też uwielbiam truskawki! :)
    Jeśli chodzi o Łódź... no cóż... największym centrum rozrywki w Łdz jest Manufaktura. Dodatkowo polecam jeszcze spacer w parku na Zdrowiu (moj ulubiony:) ), a także można zajrzeć na rudzką górę, z której jest widok na Łódź. Jeśli chodzi o życie nocne i imprezy... no to ulica Piotrkowska, bez dwóch zdań. Uwielbiam klub Kokoo i polecam zajrzeć :) ale wiadomo, że każdy ma inne upodobania co do muzyki itd ;) noooo i w ten weekend są juwenalia Uniwersytetu Łódzkiego i Medycznego! :) Także na pewno będzie się działo! :D
    PS. Jakbyś miała ochotę na towarzysza to pisz śmiało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione sto lat dla Twojego chłopaka. :D Ja uwielbiam truskawki, dzisiaj jadłam naleśniki z truskawkami. :D pyyyycha. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacy kochani jesteście :) Pięknie razem wyglądacie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny tort, truskawki też uwielbiam :)
    Śliczna z Was para :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tort wygląda bardzo smacznie ;)
    udanej wycieczki i oczywiście dużo pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie - juwenalia i ja idę z Olą na nie, czy na Piotrkowską, jakiś obiad na offie, polecam zdecydowanie; na Zdrowiu to zoo i lunapark, na Rudzkiej Górze to tor saneczkowy! widok na całą Łódź, zresztą w Lesie Łagiewnickim jest też punkt widokowy, gdzie można zobaczyć Łódź z lepszej perspektywy; Księży Młyn jest wspaniały, ja miałam jeść w Le Loft Cafe, ale się nie załapałam, warto zajrzeć myślę i do Palmiarni, bo to niedaleko jest i Manufaktura rzecz jasna wygląda uroczo teraz w weekendy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham truskawki, nawet w ten weekend jadłam placek z tuskawkami <3
    Świetnie razem wyglądacie na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny tort, zjadłabym taki !

    OdpowiedzUsuń
  10. tort wygląda pysznie, tylko po co te szypułki?! :) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super fotki ,wszystkiego naj dla twojej drugiej polowki
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. mój chłopak też ma na imię mateusz :D to najfajniejsze chłopaki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tort wygląda przepysznie i na pewno tak smakował :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)