środa, 19 lutego 2014

Hej kochane! 

Co tam u Was? Ja w dalszym ciągu delektuję się feriami. Szkoda tylko, że dzisiejsza pogoda taka przytłaczająca, aż nie chcę się wyciągać nosa spoza domu. Obiecałam sobie, że przez ferie trochę się pouczę. Właściwie to muszę, bo sporo egzaminów mam po feriach. Ale pewnie wiecie jak to jest.. z takimi obiecankami odnośnie nauki, które ciągle się odkłada.


Idzie wiosna, a za tym ściągniecie kurtek. U mnie wraz z tym wiąże się pomysł z doczepianymi włosami. Może któraś z Was nosi włosy clip on na co dzień, są wygodne? Wiosną zawsze ożywam i po prostu muszę coś w sobie zmienić :)

12 komentarzy:

  1. mam swoje długie włoski, więc nie doczepiam "nowych" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idź do fryzjera, podetnij końcówki, odśwież fryza, może zafarbuj na inny kolor ...ale doczepiane włosy? eeeee po co ;) Ja już śmigam w wiosennej kurtce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam duzo pozytywnych wypowiedzi o tych włosach sama nie używam bo swoje mam długie ale możesz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co zapuszczam włosy i jeszcze nigdy o zadnych dopinkach nie myślałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje koleżanki noszą clip-in na co dzień :) Więc chyba nie przeszkadzają im zbytnio :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co Ci sztuczne? Lepiej zmobilizuj się i zadbaj o swoje. doczepiane to zło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty śliczna jesteś. Ja też na wiosnę lubię wprowadzać zmiany ale jak na razie nic nie planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna! mi to ferie daaaaaawno się skończyły :(, niestety...
    też bym chciała kupić sobie takie doczepiane :D chociaż w sumie mam swoje w miarę długie :P ale im są dłuższe tym wolniej mi rosną :P
    pozdrawiam :* (fajny blog, więc obserwuję :)
    mójBLOG:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Doczepianych nie mam. Próbuję przyspieszyć porost swoich :)
    Jeśli chcesz coś zmienić to może kolor ? :D Ja zawsze jak mam ochotę na zmianę wyglądu to na pierwszy ogień idzie zmiana koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może po prostu pójdziesz do fryzjera i chociaż podetniesz końcówki, zmiana koloru tez może być dobrym pomysłem :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ! ;) Czekam na Twoje odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych. Odwdzięczę się tym samym :)